FANDOM

Detailid Edit

Questi kirjeldus: The Duke of Lumbridge is having a birthday, but the cook forgot to purchase the ingredients for the cake. The Lumbridge castle cook is in a mess; he needs some ingredients and does not have much time. Start: Mine Lumbridge Castle'i. Räägi cook'iga. Ütle talle, et sa aitad teda (tell him that you will help.)

Raskus: *

Pikkus: Äärmisel lühiket (Kui sul on vajalikud asjad olemas, räägi Cook'iga 2 korda ja sul quest on tehtud.

Ainult memberitele: Ei

Tingimused: Puuduvad

Vajalikud esemed:

Koletisi tapmiseks: Pole

AuhindEdit

  • 1 Questi punkt
  • 300 Cooking experience'i

Algus Edit

  • Questi alustad Cook'i juures, kes on Lumbridge Castle'i esimsel korrusel. Ta ütleb, et ta vajab toiduained koogi jaoks. Ta tahab et sa talle viiksid Flouri, milk'i, ja egg'i.
  • Enne kui sa asju koguma lähed võta köögist pot ja köögi keldrist bucket.

Egg'i saamine Edit

  • Egg'i võid sa saada kui lähed kirdesse(north-east) Üle jõe(River Lum) ja lähed seejäral mööda teed. Natukese ajapärast jõuad sa taluni, mille hoovis on kanad. Hoovis on 2 kohta kus tekivad egg'id(kanamunad. Võta üks muna ja mine edasi.

Milk'i saamine Edit

  • Et milk'i (piima) saada pead sa bucket'it kasutama dairy cow peal. Dairy cow on kana farmist lõuna poole (south) ida pool teed. Mine lehmade juurde ja vajuta dairy cow peale ja sa saad bucket of milk'i.

Flouri saamine Edit

  • Et, Flouri saada mine üle silla Lumbridge Castl'i juurde tagasi, aga seekord mine põhja poole(north) ja siis läände(west) kuni jõuad nisu(wheat) põlluni. Võta sealt grain'i.
  • Järgmisena mine veskini mis on põllu kõrval ja mine kõige kõrgemale korrusele. Pane grain hopper'isse ja vajuta kangi peale (pull the lever). Nüüd mine tagasi esimesele korrusele ja kui sul on pot kaasa vajuta jahu kuhja peale (empty the flour bin) ja sul on nüüd jahu olemas (pot of flour)
  • Nüüd, kui sul on kõik 3 koostisainet olemas, mine tagasi cook'i juurde ja räägi temmaga ja su quest on tehtud.

Auhind Edit

Cooksassistantqc.png

Cook's assistent

Also on FANDOM

Random Wiki