FANDOM

Woodcutting (lühidalt WC ehk Puuraidumine)on oskus mis on seotud erinevate puude raidumisega. See on F2P mängijate seas üks kõige populaarsemaid skille (oskusi). Iga puu jaoks miinimum WC level on vajalik ja kirves millega raiduda.Praegune level highscoris (edetabelis) olemiseks on miinimum 62.

Raidudes puud sa saad sellele puule kindlaid palke. Mängija saab põletada puid tinderboxiga (tikkudega) et arendada Firemaking (Lõkketegemis) oskust,lõigates Knifeiga (noaga) saavad Memberid teha neist vibusi ja nooli või müüd palgid maha mängijatele et raha teha.

Woodcutting on väga populaarne oskus mängus,müües kõrgelevelisi palke on võimalik teenida suur kogus raha. Seda on ka väga lihtne arendada võrreldes teiste skillidega.

PuudEdit

Et raiduda puid on sul vaja hatchetit (kirvest),kunagi tuntud kui axe (ka kirves) kuid see muudeti 2009 aastal ära et ei tekiks segadust pickaxeide ja battleaxide vahel.Nagu eelnevalt mainitud ,mängijal on vaja miinimum levelit et raiduda kindlat puud,näiteks su WC level peab olema 75 et raiduda Magic Treed(Maagilist Puud),mitte 74 ega 70 vaid 75 või rohkem.

Puu Level Experience Members? Notes
Tavalised Logs (palgid)|Normal tree 1 25 Ei Tava puid võib leida igalt poolt.
Achey logs|Achey 1 25 Jah Neid puid on kasutatud Big Chompy Bird huntigu questis ja teistes ogredega seotud questides.
Oak logs|Oak 15 37.5 Ei Need puud on suhteliselt levinud,neid võib leida peamiselt linnade juures
Willow logs|Willow 30 67.5 No Need puud on tavaliselt ligidal veekogudele.Kohad kus neid võib leida Port Sarim, Draynor Village, Lumbridge, Rimmingtonlõunas, Catherby ja Seers' Villageis.
Yew logs|Yew 60 175 No . F2P mängijad leiavad neid puid Edgevilleis, lõunaFaladoris, Varrock Palaceist põhjas, Lumbridgei surnuaiast ja veel mujalt.
Ivy 68 332.5 Yes Need kasvavad paljudel müüridel üle maailma
Magic 75 250 Yes Nende puude raiumine ääretult kaua aega ja palke tuleb aeglaselt.Paljud võibolla ei tea seda ,aga magic logs'id ei ole head exp teenimiseks vaid pigem raha kuni lvl 95ni
Cursed Magic 82 275 Yes Seda puud saab raiduda pärast Spirit of Summeri tegemist.

Also on FANDOM

Random Wiki